İlk doğumumu aynı sizin gibi 38+3 te yaptım önce suyum gelmişti saatler sonra nişan geldi o şekilde hastaneye gittim suni sancıya gerek kalmadı fitil vermişlerdi sancılar dayanılmayacak kadar değil sonunda herşeyi unutuyorsunuz bende dikiş bölümü çok acılı geçmişti sadece Allah kolaylıkla kurtarsın inşallah şimdi ikinci doğumum olacak Allah’ın izniyle 37.haftadayız içimdeki korkuyu yenemiyorum bı türlü