6 aylık olduk artık uyurken hep sağa yada sola doğru yatıyor ama kafasını arada gömüyor yatağa bazen kolu altında kalıyor çırpınıyor. Uyku esnasında aşırı gömmüyor uyandığında genelde çırpınırken buluyorum ama benim uykular tetik 🤣 sürekli korkuyorum yüzü gömülü olupta nefes alamıcak diye ben de uyurken bir şey olur diye yaşayan var mı bu durumu