Kızlar merhabalar ben aylardır kronik idrar yolu enfeksiyonuyla baş etmeye çalışıyorum gezmediğim kadın doğum içmediğim ilaç bitkisel şey kalmadı ama asla bitmiyor yanma ve ağrılarım hala var üstüne üstün 6 haftalık hamileyim böyle bir durum yaşayıp çözüm bulup uygulayan varmu nolur yardımcı olun