Bende kendimi bildim bileli polikistik over sendromu var adet düzensizliği var ilk oğlum klomen ile olmuştu 5 gün kullandım adetimin 3 günü başlamistim kullanmaya yumurta büyüyünce çatlatma iğnesi vuruldum karnimdan gebe kalmıştım o ay şuan ikinci bebegime hamileyim ilaca gerek kalmadı ikinci gebelikte umut olsun diye paylaştım Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤍