Kızlar dün gece tansiyon 15/9 çıktı eğitim araştormaya gittik kan temiz idrar temiz ultrasonda bebek haftasıyla uyumlu nst de sancı vs bişey yok hastanede tansiyonum 13/6 geldi ama arada hala yükselmeler yaşıyorum gebelikten öncede hipertansiyon hastasıydım bu tarz bişey yaşayan varsa tansiyonu düşürmek için ne yapmalıym doktorum gebelik zehirlenmesi olmadığını stresten kaynaklı olabiliceğini söyledi annem ameliyata giricek çevremdekiler bunu taktığımj söylüyolar ama ben takıyosamda farkında değilim doğum yaklaştıkça evham yaptığımı söyleyenler var yani bende bi sonuca varamadm alfamet kullanıyorum günde 3 kez ama dünden beri dengesizce düşüyo yükseliyo