Happ Sirius22 20 dediler bana tek kutu gonalf yetti 5200 iğneye 790 olması lazım çatlatma iğnesine 10 bin doktora verdim izmirde
Kubra001111 MelodyFairy merhaba canim süreç nasıl gidiyor ben aşılama bile düşünmeden tüp bebek taraftarym artık
MelodyFairy Kubra001111 yumurta geliştirici iğne kullandım ilk canım sonra olgunlaşınca çatlatma iğnemi oldum 36. Saat sonra eşimden alınan sperm verildi 15 dk uzandım baş aşağı 11. Gün kan vermiştim negatifti işte olmadı tutmadı maalesef
Kubra001111 MelodyFairy sağlık olsun canım aşılama ile doğal yol arasında pek bir fark yok sanırım benim de eşimin degeri düşük olduğu için 1 ay sonra tahlili var ona göre artık gonalf yazdı tekrar , tüp bebek dusunmeye başladım ben
MelodyFairy Kubra001111 3.1 canım ama olamayabilir mesleğinden dolayı çağırıyorlar operasyon bölgesine
MelodyFairy Kubra001111 şimdilik belli değil süresi ama kasımda yine izni olacak onu alırız olur ameliyat inşallah
MelodyFairy Kubra001111 bu ay bakalım adet olmam inşallah zaten diğer ay eşim yok hiç şansım olmayacak