uzman_1annemy Htccndn Son 32 diyor ama su an bebeğim hastanede ben evdeyim uygulamadan hala günlerini takip ediyorum ağlayarak karnımdaki hâllerini özlüyorum tekmelerini özlüyorum biran evvel kavuşmak istiyorum 🤲🏻🥹
Gg5348 Htccndn benim aslında son 14 sezaryenime ama bugün sancılarım çıktı doktor o kadar bile beklemeyecek herhalde dedi 🙈
Htccndn Gg5348 sabırsızlanıyor demekki gelmek için sağlıklı doğsunda me zaman gelmek isterse artık ☺️
Nursima6761 @“Tanura08” bende öyle ya 37+3 olduk zaman geçmiyor cidden bugün gelecek yarın gelecek herşeyi doğuma yormak dan sıkıldım 😄🥹
Htccndn Yagmurfaruk Allahım bizede nasip etsin son 1 gün demeyi ☺️🙏🏻 rabbim sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻
uzman_1annemy Htccndn Amin inşallah 🤲🏻 hepimiz sağlıkla sihhatele kavusalim inşallah yavrularımıza 🤲🏻❣️🥹