Bd94 Merhaba hanımlar, 3 gündür hemoroid çıktı, doktor krem de verdi ama geçmiyor, hamilelikte baskıdan dolayı oldu muhtemelen. Bu normal doğuma engel olur mu? Benim gibi olup normal doğum yapan oldu mu?
Nuraytmn Ben yaptım doğum hatta ikinciyi doğurucam yakında yine normal olacak inşallah biraz zorladım lavaboda hemen şiştler kaç gündir bende çekiyorum anestol krem var onu sürüyorum zeytinyağı sürüyorum sıcak suda oturyıeum yada sıcak su tutuyorum
Bd94 Çok sağolun kızlar, bana da bir krem verdi doktor ama bence pek bir işe yaramıyor, otururken sorun yok ama tuvalet sonrası şişlik oluyor ve şişlik kalıcı oldu gibi, inşallah geçer