Cansu-2600 İyi geceler hanımlar bu saat itibariyle 34. Haftaya başlamış bulunmaktayız ve bebiş doğdu butonu geldi bakalım buna ne zaman basacagim aynı heycanlari yaşayan annelerim neler hissediyorsunuz ?
Momofates 34 de mi geliyorr 🙈 bana da yarın gelecek o zaman sabırsızlıkla bekliyorum allah hepimizin yardımcısı olsun 🫶🏻
Cansu-2600 Momofates Valla öyleymiş bende bilmiyordum 00.00da bı baktım buton var 🙈 görünce çok heyecanlandım