Kubratesma Merhabalar 7+3’teyim. Tam 7.hafta günündeyken kontrolde doktor kesemin küçük olduğunu suyun az olduğunu söyledi. Risk olmadığını da söyledi ama içim de rahat etmiyor. Başına bu durum gelen var mı nelere dikkat edilmelidir
Leylaaa_46 Kubratesma benim 20 haftalıkkez azdı havuç suyu içtim günde 3 4 su içtim bol karpuz kavun yedim düzeldi çok şükür . Deneyin isterseniz
Glnrskr Kubratesma Benim de öyle doktor su miktarını arttırdı. Şu an çok iyiyiz maşallah. Düzenli olarak her gün havuç yiyordum zaten. 3 litrenin altına düşürmemeye çalışın su miktarın. Sonraki kontrolde söylüyor doktor zaten tekrat
aslissanem Kubratesma benimde 11. haftada su miktarım çok düşüktü 1 ay içinde topladı bol bol su tüket 2 litrenin altına hiç düşme bişey olmaz. bir çok hamiş bu durumu yaşıyor zaten korkma içini ferah tut ❣️
Babygirl91 Havuç suyunun çok iyi geldiğini duymuştum havuç yiyip havuç suyu içebilirsin belki işe yarar
Kubratesma 3 gündüe havuç suyu içmeye başladım bi de düşük doz aspirin yazmıştı. Biraz stres oldum gerçekten garip bir sorumluluk bu his 🥹🥲
Gencoglugizem Ben hamileyken çok mandalina tüketmiştim günlük 1 kilo civarı kontrolde bir kere daha yersen haftaya doğurursun demişti saat akşam 6tıda başlayan doğumum sabah 8e kadar hala suyum geliyordu 😂😂😂