Kızlar 13 haftalığım doktara gittim cinsiyeti belli olur mu dedin daha değil tahmin yürütelim ama belli olmaz kız gibi dedi bilmiyorum erkek hissediyorum birde ekşi ve acı aşeriyorum sürekli onları yiyorum sizde durum nedir böyşe benim gibi olan oldu mu yazarmısınız 🫶🏻❤️👼🏻