btlalbyrk Normal doğum yaptık şükürler olsun cumartesi akşam üstü hastaneye gittim bel ağrım vardı nst çatı muayenesi yaptılar 2cm açıklık vardı suyum gelmemişti yatış yapalım dediler ben kabul etmedim abartılcak bi ağrım olmadığı için gecesine ağrım biraz daha artınca gitme kararı aldım gözetim altında olurum diye çok fazla ağrım yoktu ama ilerleme de yoktu pazartesi çıkarım gözüyle bakıyorum pazar gecesi 4 de sancılarım artmaya basladı 8 gibi sızıntı halinde suyum gelmeye basladı doğumhaneye aldılar beni 12 gibi de 6-7 cm açıklıkla ağrılarım çok arttı ve 14.41 dünyaya geldi prensesssss zor bi süreçti ama değdiiii