Hasret72 park yatak tecrübe valla öyle pısmanım kı zaten baya bır süre çocuk yanınızda olucak sonradan oda yapılabilir.. Bende beğenmiyordum park yatagı ahşap aldık çokta guzeldı.. Kızım büyüdü hareketlendi ve düştü sonra yükseltmek ıcın önünü korkuluk aldık bu seferde yanlardan kactı 🤦♀️ çok zordu offf sürekli uyanmalarım oluyordu dustu, düşücek.. Ama park yatakta o sıkıntı olmuyor.. Bıde uzun bir süre kullanılıyorda çok pısmanım ben almadıgıma.. Sımdı ıkıncı gebelik o besık duruyor mecbur onu kullanıcam..