Melishera01 ben de maskeyle temizleyip, ellerimi yıkayıp maskeyi atıyorum. Mümkünse eşime temizletiyorum. Ama tuvalette girip çıkan kedimin her yerini öpmeden de duramıyorum, bir işe yarıyor mu maske bilemem o yüzden😅 doktorum öpme dedi dayanamıyorummm. Toksoplazmayı daha önce geçirdiğim çıktı sonuçlarımda, aktif pozitiflik yoktu. Kedimde bir şey olsa aktif çıkardı diye düşündüm. Evden de çıkmıyor asla, evde kendi kendine toksoplazma bulaşamaz kedime dedim ve 34. Haftaya kadar geldim çok şükür😁 bebiş doğunca da 1. Ay itibariyle dip dibe büyüteceğim.