BabyAta Rmysaefe bunların ikisi arasında nasıl kaldınız arasında fiyat olarak uçurum fark var. Tabi ki bagi neo bu arada
yeni_anne2 Rmysaefe görümcem hediye olarak almıştı en son ıkıı modeli ben beğeniyorum şık ve modern duruyor
Rmysaefe BabyAta bagi neo hafif çok güzel ama kimisi ilerde bebek kilolu fln olursa dar olduğundan şikayetçi canyonda sürüşü hoşuma gitti ama çok ağır olduğundan şikayetçiler ilk bebeğim ve kararsızım
Arkmery Bagi neo 2 hem hantal bir araba değil çok hafif hem çift yönlü yenidoğanda da kullanılabilir hem katlayınca az yer kaplıyor çok portatif bir araba
Rmysaefe Arkmery bende o yüzden bagi neo yı daha çok beğendim canyon çok ağır geldi ilerde aldığına pişman olurmuyum diye düşünmedim degil
BabyAta Rmysaefe canyon tiplileri hiç tavsiye etmem çok ağır iskence çekersiniz. Çoğu yere sığmıyor o tarz arabalar
Rmysaefe Tutaste_ e bebekte indirim olduğu için bunları tercih ettim krafta baktım ama o kadar bütçem yok biraz pahalı geldi