Melike1001 7+2 deyim ve ara ara kasık ağrım oluyor normal mi? İlk hamileliğim kimyasal gebelik olduğundan düşmüştü 5+3 te kese göründü 2 gün sonrada kalp atışını duyacağız nasipse ama kasık ağrısından korkuyorum
Melike1001 irem0596 ayy inşallah bişey olmaz çok pimpirikli biriyim ben ondan böyle oluyor telaşa sokuyorum kendimi
irem0596 Melike1001 her zaman güzel düşünmeye çalış. Strese girdiğinde hemen başka bişeyle ilgilen düşünmemeye çalış 🥰