Bidemet normal bende de oldu hatta ilk haftalarda oluşmuştu ben hiç anlamamıştım sadece hassaslaştı sütyenden böyle oluyor falan sanmıştım meğerse çatır çatır çatlamış 😂 karnımda da çatlar oluştu ama en çok göğüslerimde oluştu ilk başta çok pembe mor renkteydi şimdi rengi o kadar belirgin olmasa da çatlak olduğu belli sağlık olsun boşverin