Yelizmurat Merhaba! Kizlar catlaklar icin badem yagi kullanan varmi. Suanda 27 haftalik hamileyim ve catlaklarim var gobek cevremde
Ozlmcan Yelizmurat badem yağı tüylenme yapıyor diye biliyorum aktardan sorup araştırabilirsiniz çatlaklarınız için birkaç yağ karışımı da önerebilir.
Hulya06 Yelizmurat Canim tatli badem yağı tuylendiriyor diye biliyorum.Dogal saf zeytinyağı kullanıyorum suan 30 haftalık🤰oldum ve catlama falan yok.Ama sonradan olur mu bilemem 🤷♀️
NevinCeynakli Yelizmurat ben kullandım badem yağı canım karnım çok tüylendi en güzeli bebek yağı ama üst üste sürme bende alerji yaptı her sürme de karnını temizle kullan bi de lierac çatlak önleyici jel kullanmıştım 36 haftalık Doğum yaptım çok çatlağım olmadı
Yelizmurat Nazolii esim badem yagi almis hakiki. Kullansam bi zarari olmaz yani demi. Herhalde suya karistirip surulmeliymis
Deniziiimmm Badem yapı bende uzun süreli kullanımda kıllanma yaptı. Şu anda bebek yağı ve bio pil kullanıyorum. Henüz çatlak yok.