Yaren3311 Kızlar merhaba ben bu ay kliman kullandım ve pazartesi doktora gittim bu hafta hep ilişki olsun dedi ben ovulasyonda yapıyım dedim testler aşağıdaki gibi. Bugün catlama olmuş ama ben bugünü de değerlendiremedim çünkü bu 2 Yumurtaydı sanırım sizce yeterli mi çünkü ilişkiye girmekten affedersiniz sıkıldım
zey-nep11 Kuzum bir gün arayla değerlendirdiysen zaten sperm içeride beş gün yaşıyor problem yok yani illaki denk gelir merak etme sıkıntı yok Allahın izniyle tutarsa tutar inşallah inşallah yumurtadan da sperm de kalitelidir @Yaren3311
Yaren3311 zey-nep11 inşallah canım doktor zaten pazara kadar değerlendir dedi bu 2. Yumurta ilki pazartesi 17 mm ddi çarşamba çağladı cuma adresi tekrardan pik yaptı bugün silikleşti ama instagramdaki takip yapan kişi bugünde değerlendir deyince kafam karıştı
zey-nep11 Yaren3311 Yaren3311 sen böyle dusunme herkes yumurtluyor dye hamılelık olcak dıye durum yok. Kalıteli yumurta olması gerek. Her yumurta gebeliğe işaret değil bnde br yıldır yumurtluyorm takıp edıyrm tutmadı bak şimdi bır sene sonunda tuttu. İnş senın hemen tutar ama cok takıyorsun yumurtana engel olur. Pık yaptı madem doktoru dınle sen baskalarına bakma ztn sprm 4 gune 5 gune kdr yasıyor ıcerde sen ılşkı yaşamasanda diğer yaşadığın ılşkıden sprm kalıyor içerde o bıle doller dolleyeceği varsa hc takılma sal bıraz
zey-nep11 Yaren3311 hc takılma aman de gec ben normal umursuzca ılşkımı yaşadım ust uste yapmayın dedıler yaptım banane dedm ana ben bu ay şok😅