Civcivlerinannesi Dileeekk yüzünüz ve vücudunuz da anormal şişlik varsa tansiyon takibi yapın. Bu şişlikler genelde yüksek tansiyondan kaynaklanıyor.
Mucizeayla Dileeekk kişiden kişiye değişir bu vücut ödeme yatkinsa oluyor maalesef. Birde bol su içmeye çalışın. Benim ilk gebeligimde de olmamıştı 16 kilo almıştım şimdi ikizlere hamileyim 33 haftalık oldum 12 kilo aldım yine yüzüm sismedi. Bir haftadır ayaklarım hafif ödem yapmaya başladı o kadar
1prens1prenses_ Dileeekk yüz değil belki erken benim ama. Şuan ayaklarım azcık gezeyim oturum çok şişiyor saatlerce otobüste yolculuk yapmış gibi oluyor Haftaya doktor kontrolüm var bakalım inşallah 15+1 haftalık hamileyim daha yolun başındayım 😇
KurabiyeninAnnesi123 Dileeekk ilk kizimda sizin gbi şiştim burnum kocamandi 2. Bebegime hamileyim 26 haftaligiz bu hamileligmde cok şükür öyle bir sorun yaşamdm tuzlu besleniyorsaniz ödem toplamis olabilirsiniz ödem cok şişiriyor ilkinden ders oldu🥰
Cudana Dileeekk 10 kg aldım şimdiye kadar ama bedenimde karnım hariç bi değişiklik yok, eski kıyafetlerimi giyiyorum yine. 40 beden hamile kaldım belki ondandır, halen 40 beden giyiyorum
Dileeekk Civcivlerinannesi günlük tansiyon takibi yapıyorum iki hafta önce doktorum idrar da protein kaçağı feln mı diye tahlil yaptı tansiyonum da normal çıkıyor çevremdeki insanlar sende şişlik var tansiyon mu var acaba diyor tansiyonum normal olduğu halde pimpirikleniyorum
beyza36 28+5 gerçekten çok şiştim elim ayağım yüzüm neredeyse iki katı . Tansiyonu ölçüyorum normal çıkmasına rağmen böyle