Diyabetlianne Kızlar 3-4 gündür idrarımı yaparken bir baskı hissediyorum kasıklarımda acaba erken hamilelik belirtisi olabilir mi bu durumu yaşayan oldu mu ? Ben boş gebelik geçirdiğimde de bu şekilde hissetmiştim ama yine bi danışmak istedim
Diyabetlianne neanladinyurdagull başka belirtisi olur mu enfeksiyon için baskı harici nasıl anlayabilirim