SumeyyeBaydar bize doktor 1 ay kadar akıntı gelmesi normal demişti. Gelen akıntı kötü kokulu mu ona dikkat edin, bir de göbek çevresinde kızarıklık, şişlik, hassasiyet var mı. Bunlar yoksa normal ama bunlar varsa enfeksiyon olabilir demişti doktor bana