Sirius22 bence denemelisin. Bende asilama yaptirdim 2. Asilamada tutmustu. Tüp bebek serüveni pskolojik olarak cok yorucu ve yipratici gercekten hazir oldugunda baslanmali. Surec zahmetli oldugu icin umit daha cok oluyor. Sonuc eger olumsuz olursa uzuntu daha fazla oluyor. Her iki yontemde yuzdeli sonuc veriyor kesin degil rabbim dilerse nasip ediyor. Insallah hayirli zamanda saglikli hayirli evlat nasip eder sizede rabbim ❤️