Herkese merhaba, bı sorum olacak hanımlar, 8+4 teyim bu aralar ara ara akıntım kahverengi oluyo çok az, sizin başınıza geldi mi, ilk ogrendiginde 1 defa pembe renkte kanama gelince öğrenmiştim hamile olduğumu 1 gün bile surmemisti 3. Haftanın sonlariydi o da, bu ne anlama geliyor bilemedim 😔