Sevgimmm13 Kızlar 22+2 haftalık hamileyim net hareketlerini hissedemiyorum normal mi düzenli olarak ne zaman hissetmeye başlarım?🥺
NurZenkin Sevgimmm13 eğer bebeğin plesentanin arkasında ise hissemiyor olabilirsin.Lakin yakındır hissetmen 17 dennberi düzenli hissediyorum ikinci gebeliğim.İlk gebeligimde o haftalarda daha yeni hissetmeye başlamıştım
Alya-veanne Sevgimmm13 merhaba benim ilk gebeliğim, hareketlerini 23. Haftada hissettim geçen hafta bende bu şekilde acaba neden hissetmiyorum diyordum :) suan uyutmuyor kıpırtıdan bi anda oldu
Hilalalpars Herkesin farklı 26 haftaya kadar bekleyin 22 haftada neredeyse yok gibi hissetmemek normal bence
Sevgimmm13 Hilalalpars Çevremdekiler hissetmem gerektiğini söylüyor kötü hissediyorum endişeleniyorum 😔
Hilalalpars Sevgimmm13 her insanda aynı değil çevredekiler zaten her türlü zarar her konuda bilgileri var :)
Maviyesil0 21+4 bende net bi şekilde hissetmiyorum anca elimi hafif karnıma bastırarak koyarsam belki o da nadir oluyo plesanta anterior şeklindeymiş ondan mı kaynaklı bilmiyorum 🤷🏼♀️
Sevgimmm13 Alya-veanne Bende hissederim inşallah bir haftaya böyle hissedemeyince kötü oluyorum endişeleniyorum