Masal24- Kızlaaar 36+3 teyim ve tuvaletten çıkamaz oldumm 🤣 işin garip yanı sürekli büyük tuvaletim geliyor bazen yapabiliyorum bazen yapamiyorum bile. Karnıma ağrı saplaniyor bir anda. Ve iki gündür rahmime bıçak saplanır gibi oluyor. Saniyelik ve geçiyor. Kasık ağrısı arada olup geçiyor. Sizler de böyle misiniz ? Ya da başka ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz ? Ve doğum yapmış tecrübeli kişilerden bilgi alabilir miyim? Doğum mu çok yakın acaba buna bağlayabilir miyiz ?
Zeyneppx Masal24- 36+5 oldum bende aynılarını yaşıyoruz sürekli büyük tuvaletim geliyor bugün 2-3 kere çıktım galiba ve ağrım oldu biraz geçti uzanınca dinlenince ama doğum mu yakın diye bilmiyorum benimde ilk ☹️ durayım şurda
Aden35_yn Masal24- 36 haftalıgım bugün bende çok sık büyük tuvalete gidiyorum acaba yediğim mi dokundu diye düşünüyordum demekki aynıyız
SareYildirim Masal24- bugün 36.haftaya girdik 👶 ben de sürekli tuvaletteyim karnım çok büyüdüğü için baskı yapıyor diye düşünüyorum 🧸 ara ara sancı ve kasılma hissediyorum ama çok kısa süreli. Sağlıkla huzurla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi. Benim de ilk bu arada
yaasemin Masal24- 35+2 olduk bir haftadır sürekli çişim varmış gibi koştur koştur gidiyorum gelen bir damla şey deli oluyorum 😄 ikinci gebelıgım ilk sezeryandi buda sezeryan olcak nasıpse 38 de alır mı bılmem bu hafta bebişin çamaşırlarını yıkayıp ütüleyip çantamızı hazırlıcam bakalım 🥰😄
Masal24- Zeyneppx Evet ilk olunca insan çok tedirgin oluyor. Bugün en az beş kez falan büyük tuvalete cikmisimdir. Doğum yaklaştı mi diye tedirgin olmaya başladım 🥲
Eozlemtsn Zeyneppx 36+6dayim sırt bel ağrısı,kasık ağrıları oluyor ara sıra ,yürürken zorlanıyorum ,sabah bulantılarım da oluyor bu aralar😒bir de tuvalet hissi hep var az bile olsa sanki çok dolu gbiyim
Masal24- Aden35_yn Evet demek ki aynı şeyler görüldüğüne göre bu hafta da bize böyle bir güncelleme gelmiş 😊
Mrvtrk 36+4 bende sık idrara çıkma var Bir de kasılmalarım arttı . Dün gece regl ağrısı gibi bir ağrı çektim baya. Geçmesini bekledim sanırım doğumun habercisiydi oda . Cumartesi çatı muayenem var ve sezaryen mi olacak normal mi karar vercez. Hakkımızda hayırlısı 🙏🏻
Masal24- Mrvtrk Bu gece ben de regl agrisi gibi bir ağrı çektim belim kasıklarım ve bacağıma vurdu ağrı. Sen hangisini istiyorsun doğum icin ? Gerçi bebişlerimiz belirliyor biz her ne kadar birini istesek de 🐣😊
BebekHrcn 37+1 den merhaba daha önce iki kere doğum yaptım ama hiç bukadar dikkat etmemiştim durumlar bende de aynı tuvaletten çıkamıyorum ☺ ara ara kasılmalar sancılar oluyor mu aynen bu hafta ya çarpan bana ya perşembe gün verilecek zorunlu sezeryan olacağım
Masal24- BebekHrcn Hayırlısıyla kucagina alırsın inşallah senin de gün verme zamanı gelmiş demek ☺️ Benim doktorum gün vs. vermedi, normal gideceğiz dedi suyunun gelmesini ya da ağrının gelmesini bekleyeceğiz dedi. Tabii sizin zorunlu sezeryanmış belli olur gününüz yakında bebişimize kavuşacaginiz. ☺️Ara ara kasılmalar oluyor bebiş toplanıyor bir yerde benim de
Masal24- SareYildirim Evet aynı kısa süreli olup geçiyor. Dedikleri yalancı sancılar bunlar demek ki. Allah’ım hepimize güç kuvvet versin inşallah tek avazda az ağrı ile bebişlerimizi kucagimiza alırız ☺️ çok iyi anlıyorum seni eşim sen tuvalette yaşiyorsun artık farkında mısın diyor 🥲🤣
Gmom 36+4 5 bucukta tuvalet için uyandım hala ayaktayım. Çoğu gecem böyle geçiyor. Bende iki haftadır uzun süre geçmeyen regl ağrısı gibi ağrı çekiyordum bu hafta geçti fakat yeni güncelleme geldi. Şimdi de sanki kramp ağrısı gibi 1-2 dk süren ağrılar yaşıyorum. Bu cuma kontrolüm var tam 37 de. Hayırlısıyla sezaryen günü alacağız inşallah
Masal24- Gmom Hadi hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini ☺️ kramp gibi ağrı kasıklarinda mi oluyor canim. ?
motherof3son Gmom ben de 36 hafta 4 günlüğüm bugün ve çıt yok ne yalancı sancı ne başka bir şey 🥲 son adet tarihiniz 29 Aralık mı çünkü günü gününe aynıyız
Masal24- yaasemin Hahahah aynıyız hepimiz ben de öyleyim hiçbir şey olmuyor ya da tek damla geliyor deli ediyor insanı 🤣🤣🤣 o çamaşırları yıkamak çanta hazırlamak falan çok güzel duygular yaaa 😍
mevlude_aydin 36+3 bende Hepimiz aynıyız demekki yoğun karın ağrısı çektim dayanamadım acile gittim yalancı sancılar çekiyormuşum sanırım bebisler hazırlık yapıyor.