- Aydayım ve karnım epey büyük olduğu için özel bölgeyi göremiyorum haliyle. Önceden epilatörün tıraş başlığı ile yapıyordum. Onu da yapamıyorum. Epey araştrma yapmıştım. Ağda , tüy dökücü doğumu tetikleyebildiği için önerilmiyor. Jiletle tıraş öneriliyor. Onu yapayım derken de şekilden şekile giriyorum. Tam yapamıyorum.
Özel bölgeyi tıbbi bir neden olmadan bir başkasına göstermek haram olduğundan dolayı da kuaföre de gidemiyorum. Eşim zaten yapmaz, ben de yap diyemem. Nasıl yapacağım bilemiyorum
Yani tamamen temiz nasıl olabilir ? Tamamen olmazsa ve doğuma gitmem gerekirse o şekilde ayıp olur mu ? Yadırganır mı ?