umrumdadegil Gmzesr evet 3 defa falam içebilirsin bana doktorum 2 farklı ağrı kesici ve fitil vermişti sana vermedi mi
umrumdadegil Gmzesr ağrın acın olur hala ama doktorun sana ilaç vermesi gerekirdi neden vermemiş ki acaba bende söylediklerime ek antibiyotik de vardı. Ağrı kesiciler olmasa napardım bilmiyorum benimde ağrılarım çok olmuştu biraz olsun hafifletiyordu ilaçlar