Pamukanne4 Ahşap hamak beşik mi demir hamak beşik mi daha kullanışlı sağlamlık açısındanda kullanıpta memnun kaldığınız hangi model
_ozlmm Pamukanne4 ben demir olanı kullandım 1.5 sene boyunca hiç bir şey olmadı şimdi kızımda da kullanacağım sapa sağlam duruyor e bebekten almıştım
anne_adayi_37 Pamukanne4 demir olan kullandım oğlum 3 yaşına girecek kardeşi olcağı için kaldırdım. Çok memnunum. Allahın İzniyle. Kardeşi de kullanacak 3 yaşına kadar kullanır sığmıyorlar içine sonra 😀😀😀
anne_adayi_37 Pamukanne4 resim yükleyenedim uğraştım ama instagram dan ceybebek diye bir siteden almıştık
umrumdadegil Pamukanne4 yok canım demir olan katlanıp çıkandam evimde yer yok diye almıştım. Marmaris katlanır bebek hamağı diye geçiyor
Gencoglugizem Bence de demir olan çünkü akşap bezli olduğu için düşme tehlikesi ve bi süre bebeğin sığamama meselesi var bebeğim 7 aylık ve hala kullanıyoruz tyden Polly baby firma ismi lüks keten fileli anne yanı peşik olarak arata bilirsin