Arkadaşlar geçen şeker yükleme testi yaptırdım. Açlık şekerim 91 şekerli içeceği içtikten 1 saat sonra 220 sonraki 1 saatte de 170 çıktı. Doktorum gebelik şekeri çıktığını ve endokrine görünmem gerektiğini söyledi. Böyle şekeri çıkıp diyetle düzene sokan var mı veya neler yaptınızz anlatabilir misinizz?? Biraz kötü hissediyorum bebeğime bişey olur diye