75 gr glikozlu yükleme testi sonuçlarıma göre açlık 84, 1. saat sonu 185, 2 saat sonunda 146 çıktı değerlerim. İki doktorum var ikisi de endokrinolojiye yönlendirdi biri gebelik şekerin var dedi, diğeri şekerin var diyemem ama kontrollü gidelim doktora görün dedi :) benim de kafam karıştı internette bu değerlere göre gebelik şekerim olmadığı yazan yerler var, bilen biri yorum yapabilir mi acaba 🙏 her halükarda beslenmeme dikkat edeceğim ama şekerim var mı yok mu 🤷🏼♀️