A_4 Arkadaşlar aynı şeyi yaşayan var mı hiç iştahım yok yemek yemesem yemem yani o derece canım hiç bisey istemiyor acıktığımi bilmiyorum suyu zaten çok zor içiyorum ağzımın içinde zehir gibi bi tat asla geçmiyor artık doya doya yemek yemeyi özledim
yeni_anne2 A_4 14 hafta oldu bulantilar gecti ama ıstah asla yok sırf karnımdakı ıcın yıyıyorım hıc bısey aşermıyorum şunu yıyım bunu yıyım demiyomm ama sukur yıne de 🥲 ne tatlı ne tuzlu eksi hıc bıssyı canım istemiyor maalesef
A_4 yeni_anne2 benim de öyle ya ne zaman geçecek diye dört gözle bekliyorum Bir de sürekli tansiyonum düşüyor kendime gelemiyorum
yeni_anne2 A_4 benn cok sukur ıyıyım kendimii iyi hısedıyorum bir ıstah sorunu varr umarım oda düzelir aynı şekilde sizde ınsallah