Hases evet benim ilk gebeliğim öyleydi çıkmadı yukarı. Şimdi de aynısı var. Ama ilkinde bir sıkıntı yaşamadım sezeryanla doğum yaptım. Kanama olmadığı sürece sıkıntı olmuyor. ağır kaldırmak yasak ağır iş yasak.merdiven çıkmamaya çalışın. İlişki doğuma kadar kesinlikle yasak kanamaya en çok o sebep oluyor çünkü. Dikkat ederseniz yukarı çıkabilir ilerleyen haftalarda.