Mlk_cln Canım orda enfeksiyon felan olunca yoğun bakıma alıyorlar ama öyle tam teşekküllü bir hastane değil tabiki 🤔
Bazı doktorlar çok kaba evet ama bı iki tane doktor var çok iyi davranıyor saadet ünsalla
Bı erkek doktor var bide Gülizar hanım çok iyi yakacikta gerisi hep kötü davrandığı için ben sadece Saadet hanıma gittim
Çok şükür doğumuma da saadet hanım denk geldi