Merhaba bat 8-9 Eylüldü. Perşembe günü kan testim negatif çıktı. Regl olmadım. Bugün regl oldum gibi belirtilerim vardı. Aynı zamanda hamilelik belirtilerim de var 🤣 Çok hafif 1 damla denemeyecek kadar kahverengi akıntım oldu, regl miyim yoksa tekrar test yapmalı mıyım sizce?