Herkese merhaba , sabırla doğum olsunda bende yazayım diyerek beklemiştim 🤭 tüm benim gibi bekleyen annelere kolay bir doğum diliyorum.
Şehir hastanesinde 16 haftalıktan doğuma dek perinatoloji takipli olarak gittim. Doğum sürecim bebeğimde gelişim geriliği olduğu için erken başlatıldı. 36 haftalıkken yatışım oldu 37+4te doğumum suni sancı ile gerçekleşti. Doğumum nasıl olur diye endişeliydim, okuduklarım korkutuyordu ve 2.doğumum olacaktı. İlki özelde normal doğum ile olmuştu. İyi ki bu hastanede doğumumu yaptım diyerek hastaneden taburcu oldum. İnanın şükrediyorum başka bir hastanede olsaydım çoktan sezeryan ile doğumu gerçekleştirirlerdi. İlgileri alakaları bir özel hastane kıvamında , doğum esnasında bazı sıkıntılı durumlar oldu bende oksijen azaldı bebekte nabız düştü, ıkınmama rapmen plasentanın aşağı inmemesi bebeğin takılması vs.. çok şükür sağlıkla dünyaya geldi, tüm bunları yaşarken sizinle o endişeyi paylaşan dr’ların yanınızda canla başla çabalaması güç veriyor..Evet ıkın bağırma diye bağırıyorlar belki ama bu tamamen bebeğin zamanında çıkması için sağlığı için .. bazı anneler doğum esnasındaki tavırlara takılıyorlar ama sebeplerini düşünmek lazım.. Rabbim merhametli insanlarla karşılaştırsın..Bi kez daha doğumum olsa yine bilkentte yaparım 🍀