Seydakadir ben devlet takipliyim ama perinatoloji ücretleri pahalı diye duymuştum
Muayenesi de aynı detaylı ultrason gibi iç organlarına vücut ölçümlerine falan bakıyor baştan ayağına kadar
Bebeğin suyu fazla mı rahim ağzı uzunluğunuz iyi mi bunları kontrol ediyor
Bir daha gitmeniz gerekiyorsa söylüyor zaten size, ona göre tekrar randevu alıyorsunuz
Düşükleriniz varmış yeni okudum perinatoloji takibinde olmanız sizin için daha iyi olur😇
İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız🤲