Merhaba anneler
29 haftalık hamileyim kan değerim 8.7 ye düşmüş. Doktorum kan ilaçları yazdı. Son 10 gündür inanılmaz iştahsızlık ve halsizlik yaşıyorum. Aranızda benim gibi olan var mı. Kanı yükseltmek için en etkili neler yiyebilirim önerir misiniz ❤️