Demsi_83737 Kızlar kasılma dediğiniz şey nasıl oluyo. Ben otururken özellikle de yatarken sağımda veya solumda aşırı derecede sancı ve batma gibi bişeyler oluyor. Yataktan kalkarken bıçak saplanıyomuş gibi oluyo. Acaba bu bir sorun mu bilemedim
Feyzamali33 Demsi_83737 canım kasılma denilen şeyi anlamamak biraz zor kasılma yaşadığında sol veya sağ tarafına toplanmış oluyor ve orası bi tepe gbi oluyor bir tarafı tepe gbi yüksek diğer tarafı normal oluyor . Bunu yaşayanların çoğu acı ağrı ile yaşıyor bazıları acısız yaşıyor ama karnına bakınca anlıyorsun kasıldığını bir tarafa böyle geçiyor ve orası tümsek oluyor
nilay0924 Demsi_83737 Gebeliğin sonuna kadar bunu yaşayacaksınız. Hareket etmemesinden iyidir yapacak bir şey yok:)
Demsi_83737 Feyzamali33 bende de mesela sağ tarafa yatıp uyuyorum ya uyandığımda karnımın sağ tarafında müthiş bi acı batma hissi oluyor
umrumdadegil Demsi_83737 belli bir süre değil de doğum zamanı düzenli olur 5 dakika da bire düşünce hastaneye gitmen gerekir tabi bunu doğum yapma zamanın geldiyse beklemelisin eğer haftan küçükse baktın yine sık sık böyle oluyor beklemeden hastaneye gitmelisin ki sancın varsa durdursunlar
Demsi_83737 umrumdadegil pazartesi randevum var zaten onu bekliyorum o zamana kadar fazlalaşırsa giderim artık