Kayramelisa97 Hamileliğimin başından beri kızım olursa melisa katacağım dedim Kızım oluyor ama melisa ismini çevremde kimseye sevdiremedim Asya ismini düşünüyorum sizce nasıl Kızıma isim bulamadım
busrasya Kayramelisa97 ben de Asya koyucam senelerdir beğendiğim bir isimdi ama bu sene o kadar kişi koydu ki basen koymasaydım diyorum ama herşeyine de Asya yazdırdık 😂 anlamı güzel ismin duruşu güzel ama nedense bu sene bu isim patladı
_Mother_ Kayramelisa97 kızım Elif Asya 3.5 yaşında doğduğundan beri Asya diyoruz bebekliği çok çok güzeldi uslu bir bebekti hiç yormadı ama şuan çok konuşuyor ve enerjisi asla tükenmiyor karıştırmayı ve bozmayı çok seviyor bu arada 😅😅
EceQueen _Mother_ tanıdığım asyalar hep aşırı konuşuyor ve sinsilikleri var😅 ama aşırı tarlı ve güzel, zeki ve de azinliler de😍
Cosimaniehaus Kayramelisa97 çok güzel bir isim bence. Yeğenimin adı. Abimlere de tavsiye etmiştim onlar koymasa ben kızıma Asya isimini koyardım😊
senanurtn Oncelikle ben olsam cevrenin tepkisine gore isim degistirmezdim, ama Asya cokkk guzel bir isim ve bence zamansiz, hatta kizim olsaydi dusunecegim isimlerden biriydi. Saglikla gelsin 🩷
Civcivlerinannesi Kayramelisa97 çevreniz değil önemli olan sizin ne düşündüğünüz. Çevrenizi takmayın bence melisa ismi asya dan daha güzel ve zamansız bir isim modası hiç geçmeyen kulağa hoş gelen anlamı da güzel. Bence ilk kararınızdan vazgeçmeyin🤗
cLearQueen Ben cok seviyorum ve begeniyorum Asya ismini. Kac tane Asya adında öğrencim olduysa hepsi çok çok kibar maşallah 🥰
_Mother_ EceQueen evet baya fena kızım da bence zeki olmalarının sebebi çok soruyor ve meraklı olmaları 😅😂 kızım diye demiyorum ama baya tatlı evet 💝😆