seyda-4 ay valla isyan etmiyorum ama üzülüyorum benim ilk kızımda da vardı gelişim geriliği öyle de doğdu şimdi ikizlere hamileyim bunlar da da var birinde 3 hafta birinde iki hafta ve hiç bir sıkıntım problemim yok dünyanın şeyini yiyorum yok bacim kilo aldıramiyorum. İlk kızımda da çok araştırdık doğduktan sonra da ama hiç bı tanı koyulmadi en sonunda genetik minyonluk dediler yani