132025 ayse_varol bende de aynısı yazıyo ama daha doğum yapmadığımız için o şekilde yazıyo altında değerlendirilip sms ile bilgi verilecektir diyo yani daha belli değil
dilser25 ayse_varol bende başvuru yaptım bendede doğum bekleniyor yazıyor size geldimi acaba bana gelecekmi merak ediyorum