Cokistersengelerbence Kızlar erken gebelik testi yapıp çift çizgi gören var mı? Ben sanırım gördüm hatta inanamadım ikinci defa yaptım. İnnovita marka. Bu testi yapıp yanılan var mı acaba? https://hizliresim.com/oo3sqp8
Cokistersengelerbence Seher_blk ama benim daha 6 gün var fotoğrafta tam belli değil çok farklı duygular içerisindeyim 🙈
Seher_blk Cokistersengelerbence benim de bir önceki hamileligimde 5 gün kala belli olmuştu canım, hayırlı olsun
Cokistersengelerbence Fundayim adet olacakmışım gibi hissediyorum birde yaklaşık bir haftadır göğüslerim patlayacak gibi aşırı dolgunlar. Çok nadir olur bu adet öncesi ama bu sefer biraz uzun sürdü sanki.
Gizemmmmmmmm Benim bat 13 bugün kaset test yaptım iki tane ikisinde silik çıktı iki çizgi kan verdim pozitif çıktı
buse76 Gizemmmmmmmm yaa canım benimki ayın 14 u 5 gün var sabah lavaboda peçeteyle silerken pempe sümüksü yapıda biseyler geldi ama çok azdı 3 kere sildim 3 ünde de azar azar geldi akşama kadar hiç bişey gelmedi sence yerleşme mi bu ay 27 sinde yumurta çatladı
Gizemmmmmmmm Yarın sabah bence takip et devamı gelmezse olabilir benim 2. Çocuğum olacak ikisinde de yerleşme kanaması görmedim ben ilk kızımda hatta üstüme adet gördüm
buse76 Gizemmmmmmmm tamam canım bende diyorum pazartesi kan vereyim olmazsam adet ama normal adet gibi değildi adet olunca kahverengi gelirdi bu Pembeydi
Fundayim Benim bat 8 iydi ama hala olmadım. Hiç bir belirtim yok ara ara kasıklarım agriyo yarın test yapcam ama son adetim 12 Ağustos o yüzden Perşembeyi mi beklesem
Cokistersengelerbence Fundayim ay ben olsam çoktan yapmıştım testi. Bence yapın en azından net öğrenmiş olursunuz 🥰
Fundayim Cokistersengelerbence bu sabah karın ağrısıyla uyandım kesin olucam dedim bı saat sonra geçti hala olmadım bxbdb
Fundayim Cokistersengelerbence dayanamadım gittim test aldım idrara sıkışıyım yapcam ama kasık ağrılarım var 30. Gün bugün olacakmiyim bilmiyorum