Benim de göğüs hassasiyetim azaldı .çarpıntım da bir tık azaldı.bebek hareketi vs hissetmedim zaten şuana kadar.mide bulantım ara ara devam ediyor ilaç içmediğimde kesin bulanıyor ama demir ilaçlarının da etkisi olabilir. Böyle belirti azalmaya devam eden var mı? Gelecek muayenem ayın sonunda.