Seher_blk Kızlar uygulamaya göre bat 12 Eylül şimdi test yapmayıp gecikmeyi bekleyecektim ama grip oldum bugün ve hap içmem gerek o yüzden test yapayım negatif ise içeyim dedim ama hayalet bir çizgi var gibi yoksa ben mi yanlış görüyorum
hulya98 Seher_blk ilk gebeliğimi ben de griple öğrenmiştim canım vücut bağışıklığı düşürüyor bebeğe odaklanıyor. Umarım umduğun gibi olur 🤍
Bersu3434 Seher_blk belli oluyor bence canım biraz daha bekleyip kan vermeni öneririm birde ilaç içmesen daha iyi
Bigsecret3 Seher_blk yok kız bugün öğrendim daha üstünden bir kaç gün geçmesini bekleyeceğim yoksa bu sefer de 2 günde bir ver psikolojisine gireceğim kendimi biliyorum göz ile daha iyi gözüküyor birde bazen telefon neylemiyor
Senay07 Seher_blk rabbim kucağına almayı da nasip etsin inşallah canım korkma ağır iş yaptım diye ben halı yıkadım baza altı çektim sildim koltukları hiç demiyorum bundan sonra dikkat edersin 🌸
Bigsecret3 Seher_blk aynen canım sen git bir de senin gribin vesaire de varmış en azından eğer gerçekten bir şey varsa ona göre doktor bir ilaç verir
Seher_blk Bugün bir de bir sürü temizlik yaptım ağır kaldırdım ve sabah salak gibi birtane grip ilacı yuttum
Bigsecret3 Seher_blk deme kız öyle benim ilk çocuğumdan haberim yoktu odadaki bütün koltukları ittim temizlik vesaire yapmıştım Rabbim ona sana bağışlayacaksa her türlü bağışlıyor
eceumay_1759 Seher_blk bence hamilesiniiiizzz bir tane daha test alıp tekrarlasaydınız garanti olurdu ben diş ağrısı yüzünden çok ağır ağrı kesiciler kullandım ve hamileymişim haberim yoktu çok şükür ki bebeğime bir şey olmadı bir tane grip ilacı yüzünden bunaltma kendini daha da içme bence ama inşallah hamilesindir 🙏🫶🌸
Seher_blk Bigsecret3 öyle canım tabiki , ya grip olunca çocuğum hasta olmasın diye ilaç içeyim dedim ama içmeseydim keşke
isimsiz19 Seher_blk Hamilesiniz bence bir kan vermenizde fayda var bir kere verin 1 hafta sonra tekrar verin hem 2 günde bir stresinden kurtulursunuz, çünkü eğer negatifse bu sefer hamilelik psikolojisine girersiniz Buda sizi üzer naçizane fikrim. ❤️