Zezeb Selam annelerim. Oğlum oluyoor. 2. Kez yine Allah bana oğlan anası olmayı layık gördü. Rabbim sağlıkla hayırla nasip etsin. erkek isimlerine açığım. Fikir alışverişi yapabilir miyiz bi ufak :)