seda_ay Kızlar genetik sonucum çıkmış sms geldi ama randevu alın diyor çalışıyoruz randevular 9-3 arası kaça kadar sonucu gosterebilirim bilen varmi
Ayse0575 seda_ay bi kere gittik şehir hastenesinde ki genetiğe orda sonuç göstermeye gelenleri hep sabah erken saatte gördüm ya yanlış olmasın yine siz bence hastaneyi arayıp sorun. Ulaşması çok zor bir bölüm bizi çok zorlamışlardı