Manollyaaa Son 2 aydır adet düzensizliği yaşıyorum neden oluyor acaba hastaneye gidicem ama vakit bulamıyorum
12moom Manollyaaa benim tüm hayatım diyebilirim adet duzenszligi ile geçti. Ama gecikme değl hep erken olurdum bazen de geç tabi bazı şeyler hormonal oluyor yada stres kaynaklı olabilir bir doktora git canım ilaç verir