Kizlar cinsiyet işini bilmem ama birşey merak ediyorum nstye girince bebeğimin kalp atışları yüksek çıkıyor hemşireler bana biraz sakinles diyor stres yapma diyor doktorda birşey demedi ama her nstye girdiğimde yüksek çıkıyor sizde oluyor mu gerçekten benle mi alakali