Normal doğum yapacaksan eşinden destek al kasilmalari ben hep dogum sancisi sanip doktora gittim .doktorum bana son haftalar da 🙈iliski onermisti . Sabahi kasilmalarim arttı akşam 10 gibi doğurdum:) hayırlısı olsun ,Allah seni evladına evladinj sana bağışlasın :) sağlıkla gelsin inşallah